Aankoopbegeleiding

Op zoek naar een huis?

Wij werken graag aan uw zoekopdracht. Dankzij onze relaties en het uitgebreide NVM-netwerk hebben wij toegang tot het meest actuele aanbod. Met ons 'gevoel voor wonen'weten wij dat ene huis te vinden dat precies voldoet aan uw wensen. Daarbij letten wij ook op andere belangrijke zaken die meespelen, zoals bouwkundige gebreken, erfdienstbaarheden, bestemmingsplannen etc. Zo gaat uw woonwens echt in vervulling.

Huis gevonden?

Uw droomhuis gevonden op Funda? Verkoopbord gezien in een hele fraaie tuin? Dan begint het echte werk! Is de vraagprijs realistisch? Zijn er verborgen gebreken? Zijn er juridische haken en ogen? Gaat u zelf onderhandelen? Dit is het juiste moment om een makelaar van Streefkerk in te schakelen. Zij voorkomen onaangename verrassingen en kunnen u zo veel geld en zorgen besparen. Het begeleiden van de aankoop van de woning is ons dagelijks werk. Bij het kopen van een woning is het van belang emoties even aan de kant te zetten. Als objectieve deskundige kunnen wij u goed advies geven over de prijs en kwaliteit. Bij het kopen van een huis gaat het altijd om veel geld.  Hoewel sommigen een makelaar als een kostenpost zien, blijkt uit de praktijk dat een makelaar juist geld kan opleveren!

Vijf goede redenen

om uw eigen aankoopmakelaar in de arm te nemen:

1. Weet alles van de regionale woningmarkt.
  2. Is alert op alle addertjes onder het gras.
  3. Neemt u al het regelwerk uit handen.
  4. Zorgt ervoor dat u niet te veel betaalt.
  5. Werkt alleen voor u.

Wij regelen alles

Bij het kopen van een woning komt heel wat kijken; de makelaars van Streefkerk begeleiden en adviseren u graag tijdens het gehele traject.

Als u een interessante woning heeft gezien, regelen wij alles voor u. Wij plannen de bezichtigingsafspraken en informeren u over de technische staat van de woning. Daarnaast beoordelen wij de marktwaarde van de woning en onderzoeken de juridische aspecten zoals bestemmingsplannen, bouwvergunningen, vereniging van eigenaren etc.

Onderhandelen

Op het moment dat u besluit de woning aan te kopen, starten wij de onderhandelingen over de koopsom en de voorwaarden,. Wij zorgen dat u waar krijgt voor uw geld.

Ook na een geslaagde onderhandeling blijven wij u van dienst. Wij begeleiden het gehele proces van de koopovereenkomst tot en met de Akte van levering.

No cure no pay

Wij handelen volgens het principe "no cure no pay" en spreken van te voren onze bemiddelingskosten af, zodat u financieel weet waar u aan toe bent .

Vele opdrachtgevers hebben hun droomwoning inmiddels via onze bemiddeling aangekocht. Bent u de volgende?