Het bedrijf

Streefkerk makelaars o.g. is een sinds jaren gevestigd onafhankelijk makelaarskantoor voor Muiden/ Muidenberg/ Weesp en directe omgeving. Daarnaast behartigt ons kantoor uw belangen op het gebied van verzekeringen en andere financiële diensten. Dit begint op het moment van het aangaan van de verzekering. Wij onderzoeken dan welke financiële instelling voor u het aantrekkelijkste aanbod heeft.

Met hypotheekadvies van Streefkerk Makelaardij o.g. & Assurantiën weet u waar u aan begint als u misschien wel de grootste financiële verplichting in uw leven aangaat. Wij maken u wegwijs in alle hypotheekvormen, gaan uw hypotheekrenteaftrek berekenen en geven u een berekening van de maandlasten van uw hypotheek. Daarnaast krijgt u deskundig advies over het afdekken van risico's rond uw hypotheek.